Monday, October 1, 2012

I'm Guilty

Aku rasa bersalah sangat harini. Balik rumah tadi dah nak Maghrib, aku drive kereta tak berapa nak fokus sebab lunch tadi TERmakan kambing tanpa aku sedari. Kepala aku pening dari tengahari membawa ke malam. Aku terlanggar kucing tadi. Tak sempat nak elak sebab dia lari melintas jalan dan patah balik. Seriously aku tak sempat nak elak. Cuma terdengar bunyi terlanggar sesuatu. Too obvious. Aku cuma mampu beristighfar. Ya Allah, semoga engkau ampunkan dosa aku. Semuanya ni berlaku dengan keizinanMu. Maafkan aku kucing. Aku tak pernah berniat nak jadi pembunuh. Curiosity killed the cat. I'm really sorry.

nota :  Sebenarnya ada banyak perkara yang berlaku hari ni tapi aku dah tak rasa nak bercerita. Kenapa orang yang kita sayang selalu melukakan hati kita tanpa disedari? I guess I'm too fragile. I'll be better in time.

No comments: