Monday, October 29, 2012

Selamat!

Tarikh : 26 Oktober 2012 (Jumaat)

Hari tersebut adalah cuti umum. Cuti sempena Hari Raya Aidiladha. Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha kepada yang beragama Islam. Hari itu aku beraya di Singapura bersama keluarga. Pertama kali aku drive di Singapura bersama si putih. Seronok sebab aku dah drive kat Singapura. Yayy. Bila dah drive kereta sendiri baru lah nak hafal jalan. Kalau dulu jadi penumpang memang tak pernah ambil port pasal jalan. Belok kanan ke belok kiri ke asalkan sampai ke destinasi. Now, I'm different. I must remember the way. Otherwise, I'll be lost. Haha.

Hari tersebut juga kawan baik aku bertunang. Alhamdulillah dah selamat semuanya. Maafkan aku sebab tak dapat hadir pada majlis pertunangan kau. Semoga berkekalan hingga ke syurga. Amin.

Dah jadi tunangan orang

Selamat Bertunang Amir Hamzah & Siti Farahana
26 Oktober 2012
I'm happy for both of you! =)

1 comment:

penulis.tidak.bernama said...

laaa.. bernafsu jugak mamat nih. nak tengok sok dia kawen, macamana tebal muka nak hantor kad. send by email, mmg aku tembak satu das. lebihan das, macam biasa, orang CICT. power kot bab2 men-das orang nih! huh!! *marahnih!*