Friday, June 5, 2009

Aku, Jimmy Dan Luna


3 jun 2009, kali pertama aku bertemu jimmy dan luna. aku tidak dapat menghidu hubungan rapat mereka. aku rase aku telah jatuh cinta pada jimmy. luna, maafkan aku kerana merampas kekasihmu. moga kau mengerti. aku sayang kalian berdua.bagaimana ye aku mau melawan perasaan ini? ah!! sukar sekali!!! jimmy sering mencium pipi & menjilat tanganku. geli tapi aku suka. ha ha. jimmy, aku sayang kamu!

jimmy dan luna

aku lahir pada tahun arnab. mungkin sebab itu aku selesa dengan kalian. ;)

nota kawin : adah nikah malam ini. whee~

6 comments:

Monkey D Luffy said...

senang ker nak bela arnab?

haruan tasek said...

susah le luffy tanya tuan punya blog nie. comei kan arnabnya

bokbon said...

gua bela ikan gupi je, jadi scene kiss pipi jilat jari memang takdela dalam hidup gua buat masa ni.

hehe..

Robb Sempurai said...

cute

ayampinko said...

macam sedap jer..hahahha..
tak tak..aku tak makan arnab..
arnab lu selamat..

nuyuljana said...

luffy - senang jew! he he.

haruan - arnab sy mmg comel. mcm tuan punya arnab juga. hahaha.

bokbon - cuba lu bela ikan pirana, mesti ade scene putus jari. XD

robb - tq. :)

ayampinko - asal orang datang umah aku jew cakap sedap kalu dimakan! adehhh. seb baik ko xmkn arnab. *kesat peluh kat dahi*