Tuesday, June 23, 2009

Aku Mau Kurus



tahu buah apa ni? sila cari sendiri. hehe. malam tadi, aku disuruh memakan buah ini tanpa dipotong. perlu makan kulitnya sekali untuk membuang lemak-lemak dalam badan serta membantu menguruskan badan. oleh sebab badan aku suda naik lagi, aku akur. dem it!! sangat masam ogey! aku memakannya dengan mata terpejam dan lidah terjelir-jelir. why weight loss is so difficult? haih.

nota buah : kalau ada petua kurus yang mujarab, kongsi lah. aku mau kurus ni. serius.

14 comments:

mrblind said...

kasi anjing kejar..confirm kurus

nuyuljana said...

ceh!

nak kene kejar anjing mcm ko ape?

bab lari aku serender.

silap2 anjing gigit bontot aku.

hahaha.

aloy_paradoks said...

kat kg dulu gua biase makan,, masam gak la, tapi gua mmg suke masam.. kalau tak salah pokok die dalam hutan.. kalau tak salah la,, kalau salah mmg salah la..

nuyuljana said...

haha.

aku tak tahu pokok die dalam hutan ke kebun ke sebab aku beli dekat pasar. XD

redSeptember said...

ieee buah apa tu? ceq pun mau kurus sama.

share le... share le...

hang nak kurus, amalkan cara hidup mrblind. sure punya!

haruan tasek said...

nak kurus pun kena makan ke? berlawanan dah tu

jejaka anggun said...

racun rumpai....

zairi said...

jangan makan nasik!!!

ayampinko said...

tinner tak pun cat umah buat minum..
3 kali sehari..lepas makan..

nuyuljana said...

redseptember - buah binjai. penah dengar?

haruan - nak kurus la kene makan buah ni.

jejakaanggun - cadangan yang baik. nanti aku pertimbangkan.

zairi - baikla. jauhi nasi.

ayampinko - itu petua kasi kojol cepat. haha.

Monkey D Luffy said...

susah2

helmy said...

bli tali skipping.

skipping sehari 20x je cukup. Bila dah peluh, rehat. Biler boring sambung skipping balik.

bokbon said...

buah binjai ni, kat kampung gua bersepah..

tengoh dah meleleh saliva gua, haih!

Royal Butter said...

lu buat macam gua..

14 batang shari..

nasik makan time bg sedap² isap rokok jer..

tak lama. 2 kali Jumaat jer.