Wednesday, December 15, 2010

Induksi - Day 1

hari pertama induksi. aku tak kenal sape2 masa daftar. buat muka paling comel dengan harapan ada orang tegur dan jadi kawan aku. yesss! berjaya. ramai gak la aku da kenal harini. dan ada beberapa orang yang hensem dalam group aku. whoa! group aku ramai lecturer yg dah ada phd dan tutor yg tgh amik phd (ok part ni aku rasa kerdil gilaaaaaaa)

aktiviti harini ada sesi suai kenal, lukis gambar sendiri guna tangan yang bukan digunakan utk menulis. hahaha. first time aku lukis muka aku guna tangan kiri. hasilnya, macam harem. hahahahaha. luckily aku ada tahi lalat. trademark la kira tu. ngeh3.

sebenarnya aku nak bagitaw yang kumpulan aku ni skema. sebab ahli dia mostly lecturer. so basicly, i didn't show my true colour and it revealed naturally bila group aku main win-lose-draw. ala, main lukis2 kt white board pastu teka. hah. mula la aku banyak cakap. hahaha.

aku da dapat asaimen utk individu & kumpulan. last time aku bt benda ni thn 2007 la weyh. adoooiiii!