Monday, December 13, 2010

Last Entry For This Year. Perhaps!

tension!!! aku tertinggal handphone kat opis plak. dem! esok dah start induksi. maknanya kalau sempat aku bley amik handphone aku masa lunch hour atau lepas waktu pejabat. baru 2 jam handphone takde depan mata, aku dah cam orang mengong. penat aku cari dalam hand bag takde. aku call takde yang jawab. kalau hilang mau aku pengsan. nasib baik ofismate kata ada atas meja. aku pelik sebab masa nak balik aku dah clear kan meja cun2. yelah, tak masuk opis 2 minggu. mau bos aku kata meja aku cam sarang tikus. ngeh3. penat aku fikir kenapa aku bley tertinggal handphone. ok dah ingat. tadi dura nak mesej kawan dia. so aku kasi la dia guna handphone aku. lepas slide out aku terus balik. banyak sangat makan semut ni. cis!

tadi ada buat majlis untuk staf bersara dan berhenti. ada insiden yang memalukan. muka aku rasa tebal 3 inci. demmmm!!! rasa tak nak jumpa dia lagi kalau boleh. dah la dia sengih2 je masa insiden tu. aaaaaaaaaa.. aku tak nak ingat. benci! *tutup muka*

aku akan mula menjalani kursus induksi bermula 14 - 31 disember 2010. semoga hujan tak turun di pagi hari. mau lencun aku nanti. sila rindu saya =D

nota : tibe2 arini aku ada terkacau 'anak dara' orang. apesal aku kacau dia pun aku tak taw. hahaha. comel jugak eh muka orang kalau malu. ok aku dah merepek.

babai. =)

No comments: