Monday, December 13, 2010

TQVM

Pertama sekali, terima kasih Ya Allah atas nikmat yang telah kau limpahkan kepadaku. Alhamdulillah. genaplah usia aku 23 tahun pada 12 dis 2010. setiap saat yang aku lalui pada hari itu indah belaka. semuanya suprise. suka! thanks pada effa yang bagi hadiah.. terharu!!! malam 11 dis tu aku bersama tma, ecah, ajiem, anum dan nesz tengok wayang cite hantu kak limah balik rumah. ok sumpah lawak. aku penat sangat3 gelak. rasa nak terputus urat kentut tengok cite tu. then masa dalam kereta, tiba2 keluar lagu saleem - bunga emas. secara auto aku teringat pada seseorang. OMG, aku sangat rindu dia.

lepas tengok wayang, dorang lepak kat danga bay. aku dapat birthday cake dari dorang. siap ada bunga api. ada battle speaker. aku banyak kereta, motor, LELAKI ( i like) hahaha. thank you guys. terharu!!! sayang korang!!

pagi hari lahir aku, mak tiri aku buat sarapan kuey tiaw yang sangat sedap. yummy. aku keluarkan sekali kek yang kawan2 aku bagi malam tadi. ayah aku cam pelik sebab dah potong. aku cakap la dah celebrate malam tadi. dia diam je la.. masa makan tiba2 aku rasa panas, rupanya akak aku slowkan kipas. aku bukak la no. 5 balik speed dia. tiba2 datang la sebiji kek daripada family aku. hahahaha. apsal aku xbley tangkap bab kipas slowkan tu. adehhh.. no wonder la ayah aku tanya bila kek aku dah potong. rupanya family aku pun ada beli kek lain. terharu! terima kasih abah, mak, akak, adik, ikan, arnab, kucing dan ayam. hehehe.

plan harini aku nak hang out dengan yun & alem. whoa, aku dapat kek lagi. baskin robbin la. alhamdulillah. thank you korang. terharu!!! nak tengok wayang tapi tiket tinggal yang malam je. so, kitorang spend time jalan2 je la kt jusco tebrau. makan sushi, dapat tengok abang yang buat sushi tu. hensem la. suka!! malamnya lepak2 umah yun. yun buat roti cheese. yummy! sedap! thank you darling.

tahun ni aku dapat 3 kek. terima kasih kepada semua yang telah membuat aku bahagia di hari lahirku. syukur Alhamdulillah. :)

No comments: