Tuesday, December 28, 2010

Induksi - Day 11

Selesai sudah pengucapan awam aku hari ni. fuhh lega! sebelum present rasa jantung aku dup dap dup dap. dengan tangan sejuk macam air batu. neves gila. syukur la group aku semua supportive. walaupun mula-mula aku cakap sambil menggigil, lama-lama rasa seronok dapat share pengalaman aku. wohoo! sekarang ni tinggal nak siapkan assignment individu, presentation assignment kumpulan dan persembahan malam kebudayaan. kejap je kan. untuk presentation kumpulan, group aku suruh main gitar. boleh ke aku main depan orang ramai? hahahaha.

balik ofis jap tadi terus lawan ping pong beregu final. aku parking kat pintu depan cict. parking pulak sebelah scooter kelabu. scooter aku jadi malu-malu kucing. hehe. ok tipu! result aku tak sempat taw sebab aku kena balik FKE untuk bincang dengan group. Group aku semua sangat supportive dan bersemangat. sebab tu aku pun terjebak jadi semangat berkobar-kobar. poyo kan? hahaha.

pastu sempat la aku sembang jap ngan ofismate masa main ping pong. dia cakap pakcik kat ofis aku tu sakit. tak taw la kena buatan orang ke apa. esok baru nak gi darul syifak. moga cepat sembuh ye pakcik. amin..

lagi satu, aku excited gila sebab someone dah approve aku kat fb. *pengsan sambil tersenyum*

No comments: