Saturday, January 1, 2011

Induksi - Day 14 & New Year

Akhirnya tamat sudah kursus induksi sesi 2/2010. aku sangat happy sebab dapat timba pelbagai ilmu baru sepanjang kursus ini berlangsung. majlis malam ni best! kumpulan aku menang no.2 utk sudut kreatif, johan persembahan kumpulan dan johan persembahan malam kebudayaan. *menjerit* seronok gila la weyh!

aku telah tinggalkan kenangan yang sangat manis buat diri aku pada tahun 2010. aku telah memberanikan diri bergambar dengan lelaki yang aku minat. OMG! i can't believe it but i did it. woohoo! rasa cam nak pengsan. hahaha. neway, kursus induksi yang aku join sangat best. thanks a lot kepada kumpulan 1, kumpulan P&P 1 dan semua yang terlibat.

akhir kata, selamat tinggal 2010. selamat datang 2011. tahun ni tahun arnab. yeay! may this year brings lots of luck, bliss, bless, happiness and excitement. salam manis untuk semua! :)

updated : aku sambut 2011 jam 00:00 bersama ezzaty, suaminya dan zuhaili. xlupa juga helmy. sweet memory ;D

1 comment:

ayampinko said...

tahun arnab ek..hem panjangkan telinga anda dan lompat...