Tuesday, January 4, 2011

Minggu Sesudah Tamat Kursus

Dua tiga hari ni aku rasa tak hilang lagi penat kursus induksi. OMG! penatnya. just a quick flash back. aku setel malam kebudayaan hari jumaat lepas dalam kul 12.30 pagi. so, aku balik rumah yang jauh tu sorang-sorang. alhamdulillah sampai dengan selamat. dan paling tak boleh lupa, aku tertinggal handphone kat rumah. kira dari pagi sampai setel malam kebudayaan tu, aku tak bawak handphone dan tak boleh call family aku. tension gila. tapi nak buat camne, salah sendiri. aku bersiap kelam kabut pagi tu.

pada hari sabtunya, aku tido mati. totally flat. then hari ahadnya, berjalan-jalan kat singapore teman member aku nak gi orchard shopping. woohoo! aku beli perfume baru. yeay! then, hari isninnya, kena kerja sebab tak dapat cuti ganti hari jumaat sempena kemenangan Malaysia dalam arena bola sepak. so, aku datang dengan muka penat.

hari ni pun aku still penat. apa masalah kau ni jana?? sangat tidak produktif. dah la terlupa nak makan2 ngan member2 kt BBU ni. demm. sure dorang merajuk. sorry!

nota : aku terharu gila sebab kawan2 induksi still contact. siap lepak gi karok lg. cool! this is what we call friends for life. i loikeee~ :)

1 comment:

ayampinko said...

nak pegi karok jugak