Friday, January 7, 2011

My First Time

arini first time aku drive kereta ke opis. neves campur eksaited. perghh.. pagi tadi macam gerimis. so, akak aku offer naik kereta dia. so, aku simpan balik skuter. masa datang kat kereta tiba-tiba dia kata, "bawaklah". aku dengan eksaited dan tak ready pun bawak je la. biasalah kalau orang baru bawak ni kan, ada je yang tak kena. langgar lopak lah, bawak ke kiri sangat lah, pelan sangat lah, bla3. sampai satu traffic light tu, dah nak kuning, aku neves tertekan minyak, akak aku yang telah bebel2 terus tersandar dan terdiam. ahahaha. sorry akak. i tak sengaja. tapi, alhamdulillah aku sampai opis dengan selamat. aku drop akak aku kat opis dia then aku terus gi opis. boleh plak terparking sebelah budak ni. alamak, segan lah. pape pun aku rasa ni lah pengalaman pertama aku memandu. waaaaaaa.. aku rasa eksaited sebenarnya. tapi budak opis aku tak tahu pun aku drive kereta arini. aku nak jerit dalam blog ni bole tak? neway, terima kasih akak sebab kasi peluang kat i. sayang akak. muah muah. ok dah. heeeee~

2 comments:

SyahmiFikri said...

gud2..

prctise make perfect..
biasa la tuhh.. awal2 kan...

RedNema (-_-") said...

yay~
Janah dah bawak kete.
Ape lagi angkut la satu kete.