Monday, December 20, 2010

Induksi - Day 5

whoa! baru balik dari kursus. stay back lagi untuk siapkan sudut kreatif. so far, we did a great job. semua beri kerjasama yang paling cool. ada beberapa orang cakap, semangatnya group kami buat semua ni but after all, aku tak rasa kita nak menang. actually we just enjoy ourselves. aku sangat bersyukur dan happy kerana ditempatkan di dalam kumpulan satu. ahlinya semua best. tadi lepas buat kerja, kami order pizza delivery. makan bertujuh. aku, ain, helmy, sharul, zuhaili, saha & ezzaty. aku rasa enjoy sangat saat tu. tiba2 dalam lubuk hati aku yang paling dalam, aku bertanya pada diri aku sendiri, "kalau induksi dah habis, bila la lagi dapat makan2, bual2 camni kan.." seriously i'm gonna miss the moment I've spent with each of my group member. at first, i thought that they were geek and so on. but i was wrong. the were awesome! sangat awesome! i think i already sayang them as part of my life. hope that we will be close even though induction is over.

i was really exhausted but I'm satisfied for what we have done. :)

1 comment:

SyahmiFikri said...

waa.. best btol kann.. dpat grup hapening nie la senng wat kejer