Tuesday, May 10, 2011

Hati Berbunga

OMG! OMG! OMG! Aku sangat excited. Sebab terserempak dengan lelaki yang aku minat. Tadi lunch aku saje lepak-lepak kat anjung dengan kawan-kawan. Sekali tengah mata melilau aku ternampak kelibat dia tengah berjalan. Terus anak mata aku mengekori kelibat dia sampai hilang dari pandangan mata. Kali terakhir aku jumpa dia dua bulan lepas. Masa main ping pong dengan budak praktikal hari Ahad dua bulan yang lalu. Dia ni roomate budak praktikal tempat aku. Aku sangat suka bau perfume dia. Kalau anda mengikuti entri aku yang lepas-lepas, mungkin anda akan terbaca mengenai beliau. OMG! Aku sangat excited gila kentang ni. Dua bulan lepas aku stalked dia kat facebook tapi dia dah deactivate. Baru kejap ni aku saje try search, dia dah activekan balik la weyh. *lompat-lompat tanda happy gila* tapi aku tak add la walaupun aku suka dia. Then masa nak naik ke ofis tadi, aku terserempak dengan dia. Aku sangat teruja. Macam nak pengsan tapi control. Aku siap tegur,

"Tak main ping pong ke?"

Dia sengih je. Sweet nya dia senyum. Gigi tersusun je. Tu yang buat aku mengong jap. *menjerit* Ok dah. Nak sambung buat kerja dengan penuh semangat dan hati berbunga-bunga. haha. Ye, kadang-kadang aku memang gila-gila. *senyum sorang-sorang*

nota : pagi tadi tiba-tiba hujan lebat masa aku tengah on the way ke ofis. Basah kuyup. Orang lain sibuk berteduh di jejantas sambil pakai baju hujan. Aku pulak berteduh sambil pegang laptop. Haih! Dugaan! Takpe. Dah heal since aku jumpa dia. woot woot~

No comments: