Monday, May 30, 2011

Take A Nap

Aku mengantuk gila harini. Mungkin sebab aku tido lambat malam tadi. Tak boleh handle la. Aku pekena tido jap masa lunch hour. Memang tak sedar langsung. Dapat pulak peluk bantal busyuk, perghhhh. Nyenyak gila. Tak taw la berdengkur ke tak. Aku tersedar lambat jugak. Bangun-bangun je, aku dah buat peta. hahahahaha. The best nap for this year so far. Harap-harap kawan lelaki yang duduk depan partition aku tak perasan air liur basi tadi. malu nya! Aku tersedar sebab dengar bunyi hampagas. Cis, serta merta aku bangun macam orang kena karen. Terkejut taw! Waaaa. aku sangat blur dan clumsy harini.

************

Dinner tadi, abah tanya aku

"nak mata ikan?" sambil tunjuk mata ikan karachi.

"eeee. abah ni dengki la"

abah gelak je. Aku cuma reti makan isi ikan. Bahagian lain aku tak reti makan. Abah memang suka menyakat. Tapi aku suka. Abah nampak comel. Begitu juga anak bongsunya. Sayang abah!

nota : bibir kena mata ikan, mata pedih dan merah. simptom apakah ini? Aku perlu sihat. Be strong girl! Ajaaaa! Fighting!

1 comment:

efanina said...

iiiyyeekkkk..air liur basi...hihi