Saturday, May 28, 2011

What To Do?

Bila aku di atas jalan raya, aku suka bawak motor sambil usha-usha kereta. Tak kesah la kereta tu overtake aku ataupun sebaliknya. Suka tengok nombor plate dan jenis kereta. Kalau dulu aku cuma kenal kereta wira dan kancil, kini dah upgrade dah kenal kereta toyota innova, starex, honda civic dan sebagainya. Tapi sampai sekarang, aku tak taw perbezaan kereta proton iswara dan proton saga lama. Sadis kan? Can anyone help me?

Tak taw la semenjak dua menjak ni aku suka tengok ada satu jenis kereta ni. Bila nampak je kereta tu, secara auto aku akan teringat seseorang dan senyum sendiri. Aku mengharapkan itu adalah kereta dia. haha. Mengong! Dapat tengok bontot kereta pun jadi. Haih. Parah dah ni. What to do? Harap-harap simpton ni pulih dengan cepat. Takut silap hari bulan aku tercium bontot kereta pulak. Bukan sebab aku horny nak cium bontot kereta tapi sebab aku khayal. Statement kena jelas. hahaha.

nota : kepada yang berkenaan, thanks for the trust you put on me. Lega rasanya. =)

No comments: