Tuesday, May 3, 2011

Menaip di Kala Hujan

Buat masa sekarang, aku akan jarang update blog. So, jangan tunggu entri dari aku ok. Sebab aku sedang melalui proses pemulihan jiwa. hahaha. Perlu ke? Terima kasih kepada korang yang prihatin dengan diri aku. Terharu sampai menangis tak bersuara. Thanks a lot kepada korang semua. Sekarang aku dah ok sikit. Dari minggu-minggu yang sebelum ni. Sangat tough untuk aku lalui. Alhamdulillah ia telah berlalu. Aku bersyukur sebab ada jugak orang yang prihatin dengan aku. Serius! Terima kasih.

Aku dah lama tak ambil gambar sebab kualiti kamera handphone aku dah tak cantik. Belum ada DSLR so tak boleh la nak berfotogedik. keh keh keh. Tapi kalau ada yang nak hadiahkan, aku amat berbesar hati. Ni gambar aku yang paling latest. Comel kan kawan aku tu. Ye, aku taw. =D


Me & Effa


Cuti hari pekerja ni aku habiskan dua hari untuk tengok cerita korea. Tajuknya Secret Garden. As usual bila dah habis tengok cerita korea, mesti kemaruk dengan hero dia la kan. Standard. Rasa macam back to my previous life. Bahagia! Thank you Allah. Sekarang ni tengah suka gila dengar ringtone dalam cerita korea ni. "Munja Wa Shong" so swwwweeettttt!






p/s - Telinga masih tak boleh dengar. Dugaan. Nak balik tapi hujan lebat. Dugaan. Mak!! Lapar lah.

No comments: