Saturday, July 30, 2011

Happy Birthday!

Harini aku jumpa member-member ofis lama. Lepas siap kemas rumah, aku lunch dengan mereka. Nan, Fareez dan Conan. Banyak jugak la benda yang kita bualkan. Dah setahun lebih tak jumpa. Rindu zaman aku kerja swasta dulu. I had lots of fun borak-borak dengan dorang. Then jap lagi ni nak gi main badminton kat court KMJ dengan member kamcing pulak. Last week, kau smash perut aku depan budak lelaki kan? Harini aku nak balas balik. Tunggu!! haha. Last week aku terpukul shuttle cock sampai masuk court sebelah. Tak sengaja. Court sebelah tu budak lelaki yang tengah main. Serius aku tak sengaja tapi korang tak percaya. Cis!

Then, harini birthday kawan aku. Happy birthday Hafiz & Abang Azmi. Semoga panjang umur, murah rezeki dan dimakbulkan apa yang dihajatkan. :)



Abang Azmi

Ni kawan jamming aku kat ofis. Hebat main bass!

1 comment:

hafiz-Taichou said...
This comment has been removed by the author.