Wednesday, July 13, 2011

Kawanku Koma




Ni kawan sekolah aku, nama dia Apis. Aku dah kawan dengan dia lebih 10 tahun. Dia kemalangan pada 11 Julai 2011 lebih kurang jam 12 malam. Puncanya nak elak treler buat u-turn then terlanggar treler yang parking. Gambar kat atas ni aku cilok dari fb dia. Uploaded pada 10 Jun 2011 means sebulan sebelum dia kemalangan. Semalam aku melawat dia kat ICU, HSA. Masih koma. Doktor dah keluarkan darah beku dari kepala dia. Kepala dia berjahit banyak sangat. Pipi berjahit. Kaki kiri patah. Rahang lari. OMG, apis!! Aku nak nangis tengok keadaan kau. Aku harap kau cepat sedar. Ya Allah, sembuhkanlah kawan ku. Panjangkan lah umur nya. Kalau korang baca entri aku ni, tolong doakan dia cepat sembuh ye. Sekarang masih koma lagi.

Noor Hafiz bin Mohd Zaini, sedarlah dari koma!

=(

No comments: