Sunday, July 17, 2011

Hujung Minggu & Durian

Semalam, aku selak Al-Quran kat bilik. Cari surah Al-Mulk dan Surah Yassin. Tiba-tiba terjumpa muka surat yang kosong dalam Al-Quran. Muka surat 406 dan 407. Aku tergamam dan termenung. Muka surat ni kosong atau apa? Subhannallah.

Harini sangat pack untuk aku. Kemas rumah, masak, mandikan anak kucing then pergi ofis. Penatnya! Mujur tadi abang dengan family dia datang rumah. Dapat main dengan Iqbal. yeay! Tiba-tiba dia gelarkan diri dia "abang". Aku pun layankan je la. Maklumlah, bakal dapat adik. Baru nak masuk 3 tahun tapi dia punya telatah macam budak 5 tahun. Pening maksu! haiya!!

Aku paw abang aku durian. Dapat la makan durian satu family. Awesome! Pastu, abah tukang kopek durian. Kitorang tukang bedal. Abah memang the best. Melayankan anak-anak dia yang mengada-ngada manja ni. Terima kasih Allah kerana memberikan kebahagiaan dalam keluarga saya. ;)

nota : Abah ajar aku camne nak kenal jenis durian. Durian belum kopek pun abah boleh teka durian apa. Boleh buat peraduan teka dan kopek. Abah memang terbaek! This whole week aku kena panas dalam. erk!

No comments: