Friday, July 1, 2011

Random Matters

Tiba-tiba aku rasa risau harini. Aku tak perasan ada orang kat belakang aku tengah tengok skrin komputer aku dan masa tu aku tengah pegang handphone untuk reply sms. Aku syak dia dah nampak nama penghantar sms. Haih. Stress pulak tiba-tiba. Arrggghhh! Takde privasi langsung.

Tadi lunch aku makan kat anjung ofis. Pastu terserempak dengan seorang staf lelaki ni. Dia suka usik-usik aku. Aku layan je la. Aku angkat tangan tanda "Hai". Tiba-tiba dia tersadung kaki nak jatuh. Aku senyum menahan gelak je la. Dia duduk sebelah aku dan terus cakap

"Baru angkat tangan dah tersadung. Kalau kenyit mata, mungkin jatuh tergolek. Kalau bagi flying kiss, terus jatuh kat sungai bawah tu"

Kelakar la encik ni. Ayat dia tu macam aku ni lawa macam Fazura je. (tiba-tiba teringat produk kecantikan Janna Lawwa tapi tu bukan produk aku ok. haha) Aku taw dia bergurau. Tak de hal la. Aku pun tak amik serius. Tapi macam kelakar gila statement dia tu.

Then, sebelum balik aku singgah ofis kawan aku. Sedut movie. Tujuan utama nak amik movie karak. End up, aku copy 33 movie dan guess what? Takde movie karak dalam tu. Haha. Menyimpang dari tujuan asal. So, kalau tokei movie tu baca entri aku ni, aku nak mintak jasa baik anda untuk copy cerita karak. Boleh eh 'abang'? haha. ok aku gurau je tadi.

2 comments:

hafiz-Taichou said...

tu la pasal.. aku rasa macam ko nak citer KARAK.. apa ke hal sampai 33 movie ko sedut? kahkah.. tiba-tiba aku terpikir aku macam takda bagi ko citer karak.. citer tuh ada kt notebook aku yg aku usung ke hulu ke hilir semalam tuu.. haha

nuyuljana said...

hehe.

nanti next week aku copy eh?

tertido siot tengok cite kongsi.

bosan gila.

T_T