Saturday, March 26, 2011

Sauna

Semalam, first time aku gi sauna. Lokasi kt alumni, UTM. RM15 untuk 45 minit. Badan jadi ringan la lepas sauna. Dia ada kasi lotion untuk pecahkan lemak. Aku gi ngan member aku. Bogel je dalam bilik tu. ok aku tipu. haha. Owner tu cakap kalau nak sauna boleh gi 2 minggu sekali. Jangan gi hari-hari. Takut efek pada organ dalaman. So far, sepanjang 45 minit tu, memang mandi peluh la. Sampai muka aku merah padam macam kena BBQ daaaa. Tapi, best! Macam-macam pakej yang ada kat situ. Mandi susu, mandi rempah, mandi wajib takde dalam senarai ye. boleh buat lulur (body scrub untuk buang sel kulit mati), normal facial, facial untuk resdung, jerawat dan macam-macam lagi. Aku macam nak try mandi susu. Macam best je. woot woot~

Malam tadi lepak dengan member gi beli kipas since bilik baru aku takde kipas. Tapi sekarang dah boleh tido kat bilik. yeay! Sejuk wooo~ i loikeeee~ Then, lepak kat lambai-lambai. Ni first time aku gi lambai-lambai. Aku macam curious nape nama dia lambai-lambai. Dah la lokasi sebelah kubur mahmodiah. cis! Apa agaknya sejarah lambai-lambai tu eh? *sambil membayangkan entiti berbaju putih sedang melambai-lambai* demmmm! Neway, not bad la makanan kat situ. Kitorang order char kuew tiaw, nasi ayam black pepper, roti john, char kuew bakar. First time aku try milo c. selalunya aku minum teh c or bandung c kat lc catering. Saje nak try menu baru. Ok2 la. Teh c jugak yang terbaek wok!

Apa eh plan harini? Nak gi opis? Takde mood. Nak gi pesta konvo? Dah gi 3 kali. Tiba-tiba rasa nak cat bilik aku. Kaler apa eh? Purple? pink? brown? No idea! Nak gi kemas rumah la. Serabut aku tengok mozek bercapuk-capuk. Ok la. Bye!

No comments: