Wednesday, March 16, 2011

Stress!

Celik je mata subuh tadi, aku harapkan hari yang indah tapi sepanjang harini aku dah tak dapat rasa satu scene yang indah. dem! Hari yang miserable for me. Aku ingatkan harini aku nak senyum the whole day sebab harini hari jadi dia tapi everything is sucks! Walaupun dia cakap aku comel, aku still tak dapat bendung rasa ni. Aku rasa tak sedap hati, marah pada orang yang suka memaksa, stress dan once again aku tak luahkannya. End up, aku migrain harini. dem! Aku rasa nak nangis tapi air mata tak nak keluar. Balik kerja je baru dapat taw ayah aku jatuh motor. Patut la aku tak sedap hati. Aku tidur kejap pun tak kurang sakitnya. Last-last aku bangun mandi, cuci rambut baru rasa lega sikit. Pastu layan gitar sampai lebam. Fuuuuuuu! I'm feeling much better this moment. Aku happy sebab Zak ajar aku plucking lead guitar untuk lagu jujur. Sedang praktis untuk mantapkan plucking lagu tu. Plus lagu Pearl Jam - Last Kiss. Woohoo! Persetankan orang yang buat aku marah. I love my guitar more than you! By the way, aku dah start rindu kawan-kawan aku. Korang, I need a hug. Very tight one. Now! *tee hee*











Serius, marah aku jadi reda bila belek-belek gambar lama. Seronok pulak rasanya. ngeh3.

nota : Aku sedang dalam proses untuk turunkan berat badan. Misi hari kedua. :)

No comments: