Thursday, January 15, 2009

Azam #1

aku bru free nk update blog pagi ni.. smlm xlarat ar.. aku diserang sakit kepala tahap cimpanzee.. so, aku hanya bisa mencantikkan friendster aku jew.. so utk arini aku nak share psl azam aku utk thn 2.0.0.9! hehehe..

for intro, aku juz bgtaw ckit perangai buruk aku nih.. sejak kecil, aku selalu dimarahi oleh mak ngan abah.. sbbnye.. aku suke sgt geget kuku! hahaha.. yes! pelik x? aku bukan sengaja dok nk geget2 kuku ni.. benda ni mcm da tindakan refleks dr medula oblongata aku (taram jew) hik3.. dulu, stiap kali tgk tv, akan dgr bunyi aku geget kuku, time tu habis la sume yg tgh tgk tv kt ruang tamu membebel especially akak aku! paling besh, bila aku bt bodow, kena la penangan sepak laju2 dr akak aku.. xsempat nk elak la wey! hahaha..

hmm.. mak aku penah kata xbaik geget2 kuku ni.. makan usia mak bapak.. menyabung kaki pn xbaik.. aku degil.. nk jgk geget.. kn mak aku da xde! huhuhu.. tp aku percaya dok ajal maut di tangan Allah.. klu die nk cabut nyawa, mati gak kat mane2!! seperti kata2 Allah dlm Al-Quran "Kun Faya Kun"!

salah satu azam thn baru aku xnk geget kuku.. biarlah penyepit kuku( nail clipper) yg geget kuku aku! biar lah penyepit kuku tu makan usia mak bpk die! hik3.. masa aku kt uitm, roomate aku sume mcm x into geget kuku.. aku jew yg slalu bt kepala.. lg bile nk final, klu bole kuku kaki pn aku nk geget! hahaha.. nikmat dok rasa kuku.. klu lapar bole kenyang! huhuhu.. tp korg jgn la bt.. mmg xbaik pn.. kuku pn xcantik..

tapi seminggu ni aku da stop geget, nmpk kuku aku berkilat2 sey.. kaler merah jambu lg.. hahaha.. siap manicure segala.. mmbe aku pnh ckp, klu aku xhentikan perangai buruk ni, nnt masa nk kawin sarung cincin terpaksa la aku pakai sarung tangan.. sbb kuku aku kontot2!! hahaha.. cilakak btol!

jari2 kiri aku lps manicure


notakuku : amacam? smart x kuku aku? hik3..

No comments: