Monday, January 19, 2009

A Day To Remember~

bgn pg ni, aku x bape nk sihat.. diserang selesema dan batuk yg teruk.. dpt gak rase paru2 aku ni penuh ngan lendir2.. aaaa.. it's hard to breath dowh.. mungkin Allah bg aku sakit utk menghapuskan dosa2 kecil.. bile jejak kul 12 mlm td.. aku nk sangat post entri ni.. tp malangnye, kesihatan x mengizinkan.. so pg ni baru aku bt..

19 januari 2005 adalah tarikh yg akan aku ingat sampai bilew2.. kerana hari itu salah seorang insan yang aku sayang pergi meningglkan aku selamanya.. genaplah 4 thn pemergiannya hari ni.. waktu itu, aku masih keje di marry brown(mb).. hari die meninggal aku kejew shift mlm(closing).. so akak aku bgtaw berita kematian nya pd keesokan harinya (20/1/05).. jiwa aku sgt luluh waktu itu.. aku mcm tergamam tak bisa berkata apa2.. akhirnya die mengadap Ilahi setelah menderita pelbagai ujian dari-Nya..

aku tak salahkan sape2 dlm hal ni.. ajalnya sudah sampai.. ku kesat air mata yg jatuh x henti.. tibe2 aku berpikir sejak aku mula bekerja di mb, aku jarang melawatnya.. penyakitnya kian parah.. sehingga dibawa ke hospital di melaka.. namun, Allah menentukan segalanya.. dia pergi tanpa pesan buatku.. aku pasrah.. semoga Allah mencucuri rohnya dan semoga ditempatkan bersama2 dgn org yg dikasihi.. aminnn.. Al-Fatihah..

nota : pemergianmu membuatkan aku sepi tanpa teman untuk berkongsi masalah! aku syg kamu.. utk selamanya..

listening to : hot fm (guest M.U.H)
location : opis technopark
time : 9:35 a.m
health : very low
mood : bangang2 sbb selesema effect otak aku! hik3

No comments: