Tuesday, January 13, 2009

Paradigm vs Warcraft III?

hmm.. pagi ni masa aku tengah iron baju, tiba2 ruang mindaku flashback ke zaman masa aku belajar kat universiti.. dengan tidak semena2 aku teringat seorang lecturer aku yang ajar subjek paradigm! hehehe.. yerp.. cik pijal.. that's him.. he's sweeter than sweet dowh.. mmg besh gilew klas paradigm.. 4 ur info, masa aku kt uitm dulu, aku xponteng klas.. kire skema la gak.. hahaha.. aku juz ponteng bile aku demam aje.. xpn bile kutu malas da hinggap di tubuh pada ujung2 sem b4 final exam.. ekeke..

benda yang aku nk cite kat korang ni pasal test paradigm yang aku amik.. aku ni bukan lah pandai mana pn.. stakat grad on time ajew.. but aku cuba yang terbaik dlm pelajaran aku.. plg suka bab menghapal! siyes beb! aku suka sgt hapal.. klu time final paper mcm economy, OS, database, system, management sume aku score bab2 facts.. hahaha..

masa hari mak aku meninggal(310707), kecoh gak la 1 fakulti kat uitm taw mak aku meninggal.. lagi ar masa tu kat uitm mmg ade line haram mirc.. hahaha.. nick aku masa tu "bubble".. bdk2 lelaki kenal aku sebab aku suka main dota ngan bdk2 lelaki block C.. tibe2 aku teringat kat otai yg ajar aku.. nama die tilan(dlm mirc) , cakes(dlm dota) dan adli (nama sebenar).. hehehe.. die yg byk ajar aku psl dota sampai la aku mahir menggunakan lina inverse (hero 1st aku guna)..

lps mak aku pergi tanpa pesan, aku jadi gila meroyan jap.. macam benda ni berlaku terlalu cepat dan aku rasa seakan bermimpi di tengahari.. namun, aku kuatkan semangat gak untuk habiskan sem terakhirku di jengka.. masa tu aku dah part 5.. part 6 aku praktikal.. hari2 yang aku lalui selepas itu xseceria dulu.. aku banyak berdiam diri.. layan lagu, muvie & dota!!

sambung balik pasal test, lps 3 minggu mak aku meninggal, aku ade test pertama paradigm.. masa tu aku ingat lg subjek paradigm ni aku blaja pasal pascal, java, C++ dan scheme. masa test 1st ni byk pada programming pascal.. aku banyak layan dota jew.. malas nk study.. dengan kekuatan yang ckit, aku gagahi jua melangkah ke bangunan akademik utk amik test.. masa tu aku pakai baju itam (berkabung dowh).. aku jwb test mcm bese.. cpt gilew aku siap.. then aku termenung di luar jendela sambil menghasilkan sebuah puisi bt ibu (tah mane tah paper tu aku letak)..

lebey kurang seminggu lepas tu, cik pijal xbg lg result test tu.. aku pn xde la excited sgt nk taw memandangkan aku rase hari2 aku mendung selalu.. die ade bg hint bgtaw yg dpt highest score dr klas aku CSD5CA.. klas aku lorrr.. kebetulan masa tu, klas paradigm part aku ade 2 klas.. klas yg aku masuk ni mostly sume senior.. aku punya jadual clash subjek masa nk daftar.. syibai btol! end up kene masuk klas A!! haizh~

bila result dah kuar, masing2 suma xsabo nk taw sape highest score.. seorang demi seorang g depan amik paper test tu.. aku pn xterkecuali amik gak.. masa tu, nama aku last skali.. hahahaha.. aku kew yg highest score?? wakakaka.. cam x caya jew.. tibe2 aku ingat kat arwah mak.. yang slalu mendoakan kejayaan aku! terima kasih mak.. mungkin ni berkat doa mak ngan abah.. markah aku masa tu dpt 43/50.. amacam? gempak x? ekekeke..


paper test paradigm



good? hik3


Nota : aku datang opis lambat arini! kul 8.25a.m sbb nk cari paper ni kat rak buku! ngeh3..

No comments: