Thursday, January 29, 2009

Redup.

pagi ni bila aku buka mata, aku lihat siling kaler putih.. aku dengar bunyi org seterika baju.. owh, akak aku sedang bersiap2 utk keluar pagi ni.. aku perasan handpon lipat aku terbuka.. ahh.. aku tertdo lg.. mintak maap pd KA sbb aku xsempat reply msg terakhirmu.. hahaha.. ngantok rabak lorr.. aku mengenakan baju kurung satin serba coklat.. yeay! i luv this colour..

scooter aku meluncur laju menuju ke skudai.. sejuk sekali.. kulihat awan redup berwarna biru.. seredup hatiku ini.. suasana pagi yang amat mendamaikan jiwa.. aku tersenyum sendiri tatkala traffic light semuanya berwarna hijau seakan memahami aku yg sudah lambat ke opis! hehehe.. aku perhatikan pada awan biru itu, terdapat satu garisan seperti roket yg baru menembusi litosfera.. cantik sungguh awan pagi ni..

sesungguhnya aku lebih tenang kini setelah pulang dari gunung ledang dengan sekuntum senyuman yg mekar.. hidup ini indah kn? (^_^)

No comments: