Wednesday, January 21, 2009

Malam Ini Malam Khamis!

td, aku baru jew balik merempit secara solo.. tujuan asal aku nk cucuk duit memandangkan dlm purse aku hanya tinggal dua keping not seringgit.. aku terus amik kunci, idupkan enjin & trus vroooommmm...

sampai kt bsn, hati aku lega sbb xberatur mcm nk mengundi.. ade 3 org jew termasuk aku.. depan aku ade 2 org mamat.. masa beratur asik pandang aku ajew..

"pekehe? aku ade ghupe siti nurhaliza kew??? " aku bermonolog.

sampai turn aku baru perasan mesin bsn itu mengalami masalah sawan gila meroyan.. padanlah mamat depan aku blah dgn wajah hampa dan muram.. menyedari mesin tu mengalami masalah teknikal, aku terus blah g bank lain..

smpai depan angsana, aku pandanglah sepintas lalu keadaan kat situ.. sunyi, muram, hambar.. ckitnyew org.. aku teruskan perjalanan smpai ke destinasi. lps cucuk duit aku pusing2 jb jap..
ternyata dah hampir lima bulan aku x merempit secara solo memandangkan kejew aku kerap outstation ke KL..

bile aku masuk entrance danga, aku xperasan ade lubang beso gile babi! xsemena2 aku xsempat nk elak! cilakak btol!! haizh.. tension siol.. bile aku teruskan perjalanan, ternyata danga sudah xsemegah dulu.. tiada lg bay leaf (tgh renovate) , fun fair hanya bermandikan cahaya lampu neon tanpa hilaian gelak & tawa, track kete tamia yg sunyi, port bdk skate yg gelap.. huh! bosan!

terus aku blah lalu kt area festive plak.. xde ape2 perubahan.. mcm slalu2 gak.. agak kecewa sbb port bese aku men pool ngan yun da tutup.. klu dulu, asal men smpai 4-5 game kitorg layan.. sampai ujung aku nmpk pusat karaoke.. lame beno aku x menyumbangkan suara aku yg merdu di kotak bodow itu.. hahaha..

nape jb sunyi ni? adakah sume penghuni2 sedang asyik menonton 999? atau semua sibuk menelaah mata pelajaran sains dan matematik? bosan sey! aku terus pulang dgn pulasan minyak yg padu!

nota bosan : mlm ni merempit xfeel ar.. semangat merempit kian pudar semenjak keayuan aku makin terserlah.. ekekeke.. jangan mare ye kawan.. ngee~

No comments: