Sunday, January 18, 2009

Debaran AJL!

kurang lagi 1/2 jam, akan bermulalah anugerah juala lagu(AJL) di saluran tv3.. aku xsabar menanti siapakah yg bakal dijulang sbg juara.. so far, aku mmg bg full support pd faizal tahir, korg tgklah mlm nnt die da highlight rambut die kaler putih.. wohooo.. mula lah aku nk highlight rambut lg.. kaler pink plak.. huk3..

KATEGORI ETNIK KREATIF
Mawi AF3 & Heliza AF5 - Doa Dalam Lagu
Aiman - Dusta Berkalang
Farawahida - Persoalan Cinta

KATEGORI BALADA
Ayu Damit - Hanya di Mercu
Faizal Tahir - Sampai Syurga
Spider - Bila Nak Saksi
Faizal Tahir - Cuba
Aizat AF5 - Lagu Kita
Ziana Zain - Dingin

KATEGORI POP ROCK
Elyana - Kalis Rindu
Meet Uncle Hussein - Laguku Untukmu
Sofaz - Bukan Di Sini
Estranged - Yang Pernah
Stacy AF6 - Aku Stacy

hmm.. ramalan aku utk AJL kali ni.. utk etnik kreatif aku pilih aiman - dusta berkalang sbb penulis lirik die menang thn lps.. utk balada aku pilih faizal tahir!!! yuhuuuuu.. aku suke lagu cuba.. tp lirik sampai syurga lebih strong! utk pop rock it's quite tough between meet uncle hussein dan estranged!

hopefully, lagu yg akan menang ialah faizal tahir!!! i luv u faizal!!! gud luck.. kita tunggu.. ogey??

nota noti : finalis lagu thn ni mmg sengit.. pilihan lagu peringkat akhir mmg sgt layak dan berprestij.. xkesah la menang ke x sbb yg pasti semua lagu2 die besh2 belaka.. wheee~ XD

No comments: