Sunday, January 11, 2009

Kemalangan Yang Tak Diduga~

erk.. tajuk mcm gempak giler.. ekeke.. saje jew aku nk share ape yg terjadi pg smlm.. kebetulan ari sabtu aku keje stgh hari so as usual aku balik kul 1.. sampai jew umah aku trus lunch ngan daddy aku.. lapar gilew sbb aku x breakfast pg td.. bgn pn mcm xlarat al-maklumlah sampai jb kul 3pg.. aku tdo bape jam jew.. nak dijadikan cerita, tgh syok2 aku mkn tibe2 daddy aku bukak cite.. masa tu akak aku tgh membebel sorg2 sbb wireless streamyx kt umah lembap thp dewa.. ayah aku ckp la

"huh, tgk la akak ko, dr pg sampai ptg membebel aje!" kata daddy aku.
"pesal asyik bising2 jew die tu? " tanya aku.
"tu haa kete die eksiden. " jawab daddy..
"haaah? aku yg tengah mengungah nasi berhenti seketika dan terus ke kereta.. aku lantas tanya
"ape yg rosak?
"bonet" jawab daddy
"u langgar ape akak?" tanya aku..
"langgar pokok kat danga.." balas daddy.

serta merta aku gelak mcm nk mati.. sampai dah x tahan sangat aku tersembur nasi kat laman umah.. hahahahaha.. siyes la sampai langgar pokok bagai! ekeke.. rupenye die tgh marah adik aku sbb xreti nk duk diam dlm kete.. akak aku ni suke parking masuk bontot dulu.. 2 yg die bebel2 xsedar da langgar pokok.. yg aku mcm ketawa sampai nk mati bile die kata

"i gostan2 tp xley gerak tu yg i pelik, sedar2 dah langgar pokok dah.. padan lah bangla tukang sapu sampah cuak.."

hmm.. tu lah cite lawak yg aku mcm nk pecah perut.. akak aku ni klu bawak kete mcm mafia ckit.. paling pantang jumpa teksi sbb teksi suka kuar simpang ikut suke mak cik die jew.. but anyway, thanks God coz there wasn't any serious injury.. juz poket akak aku sakit la sbb nk kene ketuk bonet tu balik.. hahaha.. sadis2..


2 comments:

Royal Butter said...

wahahaha..bawak bsabor jer la.
pki moto senang.gostan2 pun senang. hihihi..

nuyuljana said...

hehehe..
akak aku yg xsabo..
taw xpe..
pkai moto lg sng..
klu hujan pn tuhan tlg mandikan..
:D