Friday, January 16, 2009

I Kiss A Car!

pg smlm masa aku nak g kejew, hati aku panas sey! taw x pesal? aku g kejew lalu jalan bese aku lalu.. jarak dr umah ke opis makan masa 1/2 jam la jgk.. tp besenye klu aku da lmbt aku rempit itu moto bole jd 15 minit.. cite yg aku nk share ni psl sikap pemandu2 jalan raya yg gemar sgt brake! jln ckit nk brake! mcm cilakak pn adew! ko dah taw takot bwk kete laju2 bt pe g tekan minyak byk2! bangang btol la.. aku taw ar minyak da murah! RM1.80 seliter.. tu x bermakna ko ley membazir! aku sedut minyak kete ko kang! huh!!

masa aku bwk moto smlm, lebey kurg 95km/j, tibe2 kete dpn aku brake on the spot! tebiat nk mampos agaknye! aku dgn pantasnye menekan brake depan dan blkg (ala2 brek kecemasan masa amik lesen dulu) hik3.. mcm &$%#!!! lutut aku da mencecah dashboard moto.. nyawa aku da kuar 5/9 dr badan! klu la aku xsempat brake mst da cium.. klu aku cium kete die smlm, konfem2 aku lari jew.. 2 pn klu moto aku xterbarai atas jln.. sbb die bwk kete mcm org lesen L! dasar lembu xmakan saman! da taw suke brake, jgn ar bwk kete kt 2nd n third line! sengal! tibe2 teringat cermin blkg kete aleeya (dj hot fm) kene hentak pakai helmet! hahaha.. tp aku xde la sekejam tu.. plg bangsat pn aku tendang kete die!

p/s : arini angin bertiup kencang di johor bahru menyebabkan badan aku melayang2 masa bwk moto.. dasat kn? hehe..

nota noti : klu ko suke brake, meh aku langgar ko!

No comments: