Thursday, January 8, 2009

Where Is The Love?

pagi ni aku dtg opis terus bukak email.. tibe2 aku rase sedey sgt.. melihat mayat kanak2 bergelimpangan di merata2 tempat.. apakah rejim zionis tidak punya belas kasihan? adakah Allah mencipta mereka semua tanpa perasaan syg & belas kasihan?? sungguh aku tidak mengerti.. adakah mereka berbangga dengan kuasa yg ada?? apakah mereka lupa ada kuasa yg lebih agung drpd mereka?

sesungguhnya aku pasti Allah akan menurunkan bala yg maha hebat bt mereka.. zionis laknatullah.. semoga Allah melindungi setiap makhluk di bumi ini.. aku pasti Allah telah mengatur sesuatu yg lebih baik pada masa akan datang.. atau adakah ini tanda2 hari kiamat? ya! mungkin juga kerana tanda2 hari kiamat, dunia sudah tidak aman, perang tanpa henti..

perasaan aku saat ini, sedey, takut, marah, bercampur semuanya!! kenapa mereka sanggup melakukan ini semua? tahukah mereka bahawa pintu neraka jahanam sudah terbuka luas bt mereka? sesungguhnya Allah melaknat bangsa yahudi.. semoga Allah menurunkan penyelamat ke dunia ini.. semoga semuanya akan kembali aman.. tapi bilakah keamanan bakal dikecapi? berapa byk lg nyawa yg perlu melayang? biar berjuta manusia menunjukkan rasa tidak puas hati dgn melakukan demonstrasi aman, namun siapa yg mendengar? di manakah pembela2 Islam???

perkara yg aku plg sedey bila kulihat gambar seorang kanak2 berdiri sendirian di luar pintu hospital.. ibu bapanya adalah mangsa yg telah terkorban.. bagaimanakah kanak2 itu bakal melalui hidup ini tanpa ibu bapanya?? sedangkan kita yg sudah dewasa ini masih perlu kasih syg dan belaian, inikan pula anak kecil yg masih mentah..

ya Allah, jika kau mendengar aku, kumohon agar kau memberikan kedamaian bt gaza.. berilah balasan yg setimpal kpd israel krn telah membunuh dgn kejam & ganas.. ya Allah, jika ini adalah suatu dugaan bt mereka, kau berilah nikmat syurga bg mereka yg mati syahid.. semoga kau makbulkan doaku.. aku tiada daya utk membantu, hanya ku bersujud & berdoa memohon pd yg satu.. satu itu adalah MU, ya Allah..
wallahualam..

No comments: