Monday, January 19, 2009

Lagu Untukmu Juara AJL!

huhu.. persembahan ajl mlm td mmg amat menggegarkan.. intro dan persembahan penutup mmg besh! pandai producer yg manage schedule nyew.. overall, aku rase ajl thn ni mempertandingkan lagu2 yg memang berkualiti.. so, bg mereka yg xsempat menonton siaran langsung ajl mlm td, here's the final result..

Persembahan Terbaik
Faizal Tahir - Sampai Syurga

Vokal Terbaik
Faizal Tahir - Sampai Syurga

Juara Kategori Etnik Kreatif
Farawahida - Persoalan Cinta

Juara Kategori Balada
Faizal Tahir - Sampai Syurga

Juara Kategori Pop Rock
Meet Uncle Hussein - Lagu Untukmu

JUARA AJL KE-23
Meet Uncle Hussein - Lagu Untukmu

walaupun faizal tahir xmenang.. aku still respek ngan die.. performance die utk sampai syurga mmg all out.. dgn props yg menarik.. ade kipas, koir, tukang solek, tukang salin baju.. omg! it's juz original and perfect!

untuk lagu persoalan cinta, aku tabik sbb walaupun arus kemodenan yg pesat melanda dunia, masih ade gak sekelumit budaya yg dipertontonkan dlm AJL thn ni.. aku suke wey kipas cina tuh! haha..

lagu untukmu.. solekan mmg unik.. ala2 badut sarkes gitu.. mmg sangat bertenaga.. even aku x berapa into ngan indie band, aku still respek sbb dorg ley berjaya dgn usaha tulang empat kerat dorg sendiri.. lagu mmg fully diorg cipta.. masyuk ar wang tunai dorg dpt..

persembahan penutup besh la.. ade gandingan mantap dr bdk2 kecil.. aku xsure bdk2 tuh sume program realiti tv yg mane.. sbb aku bz keje xde masa nk tgk tv skrg ni.. ade come back dr jamal abdillah.. lama gilew menyepi.. m. nasir & jac pn mantap!

in conclusion, persembahan yg aku suke mlm td ialah sampai syurga, aku stacy & yg pernah!

nota noti : faizal tahir pakai pewarna kuku kaler itam.. ala2 emo gitu! neway, tahniah kpd semua pemenang!


No comments: