Thursday, January 22, 2009

I'm Addicted!

lately, aku jd malas thp cipan.. aku telah diserang penyakit misteri.. bukan selesema teruk yg ingin aku khabarkan.. tp penyakit misteri yg membuatkan aku ketagih! kini aku byk berdiam diri.. gelak sorg2.. opismate pn pelik.. tp time makan aku sharp beb! mane ley abaikan perut aku ni.. hik3..

dua minggu yg lalu.. mmbe aku kenalkan aku ngan benda ni.. 1st time aku try.. perghh.. die punya masyuk aku layan sampai malam.. dr satu ke satu aku try.. sampai aku betul2 ketagih! korg penah dgr x ketagih blog? hahaha.. skrg ni aku tgh ketagih baca blog blogger terkenal tanah air.. aku xtaw ape dorg bubuh dlm itu blog tp mmg besh2 belaka! nk tdo pn aku ley gelak sorg2..

notanoti : korg ade cara x nk pulihkan ketagih aku ni?? da terok sgt dah ni.. adehhh..

No comments: