Thursday, January 15, 2009

Happy Birthday Hilmi!

juz wanna wish hepi bday to u! aku mmg sgt rapat ngan amy masa zaman persekolahan dulu.. then not sure nape kite renggang tibe2.. but he's a gud guy! tibe2 aku teringat kenangan zaman sekolah.. ade satu hari tu, amy dtg klas dgn muka monyok ajew.. taw x nape? file die jatuh dalam longkang! hahaha.. aku yg baik ni terus susun paper2 die kt blkg kelas sbb sume paper2 basah dek air longkang.. hehe.. dulu masa form4, hari2 bergayut ngan die.. smata2 nk tnye psl kerja sekolah even xde kerja sekolah pn bt2 ade.. ekeke..

amy, aku xtaw la ape reaksi ko bile baca blog aku ni.. tp yg pasti, aku sgt menghargai persahabatan kite! hope we can be friends like before.. aku mintak maap klu slama ni ko pnh terasa hati nk aku.. al-maklumlah aku ni kn ala2 outspoken gitu.. hik3.. neway, enjoy ur life.. may this year brings lotttts of fun & excitement.. aku mau kamu taw satu benda.. aku syg kamu! hehehe..

hilmi

nota noti : sape2 nak kenal bole terus bkk fs amy or ley dptkan id ym dr aku ogey? huhuhu..

listening to : Aishah - Tiada Lagi Tangisan
Location : on my bed
Time : 2.11 a.m
Mood : Recovered from headache! pheeeww..

No comments: